onsdag den 25. maj 2016

Bare en morgen....

Mit liv denne morgen; camping, kærlighed, piller og the 󾌸Et uheld med boremaskinen i går sendte mig til tælling. Tingesten hoppede og i stedet for at bore i betonen borede jeg så ned i min tommel. Og desværre helt ned i knoglen kunne de konstatere på skadestuen, et fint lille hul 󾌣Det gør temmelig nuller naller, faktisk mere ondt her dagen efter. Hele min hånd er hævet, mit håndled og mine fingre er stive og rigtig ømme på trods af smertestillende 󾌣Tomlen skal holdes i ro det næste stykke tid sagde den rare læge, men hvordan hulen gør man det med fuldtidsjob, Krummelurens og familie?Nu sidder vi her i vores campingvogn ved fantastisk smukke Roskilde fjord; nyder fuglene der står op, en plads af mangfoldighed der vågner og et dansk sommervejr der viser sig fra sin allerbedste side. At have sådan et frihedssted er et privillegie, en bonus jeg er dybt taknemlig for og ikke vil undvære.Brisen fra fjorden kommer indimellem og strejfer mine bare tæer og minder mig om at når teen er drukket må vi ned og "mærke" vandet.I aften vender vi tilbage til virkeligheden, overvejer bare at lade den defekte tommel ligge her...

https://www.facebook.com/Krummelurens


Ingen kommentarer:

Send en kommentar