onsdag den 25. maj 2016

Dansk sommer

En smuk sommerdag, lige som jeg elsker det allermest i smukke Danmark. Den varme tørre luft, som spejler sig i asfalten, de uendelig smukke rapsmarker der sætter alt ind på skønheden blot for en stund, syrenerne, der møder os med deres sødmefyldte duft og livlige farvespil, grøftekanter der er lige til at sætte hjem i vaser.Jeg tilbringer de her dage i min have, i ro hvilket er meget nyt og anderledes for mig. Jeg har arrangeret mig i min liggestol og forsøger at gøre det jeg altid ser i damebladene man gør; finder et skyggested, en god stol med et hyggeligt tæppe, en lækker drink og så en god bog. Her tilbringer man så hele dagen og bare er til. Det lyder SÅ dejligt og ser SÅ skønt ud, men gisp hvor er det da bare en svær opgave. Jeg er sjældent i ro længe af gangen og når jeg prøver sker der altid det, at jeg lige får en indskydelse, lige en ide der skal prøves af eller lige husker hvad det var jeg glemte at gøre i sidste uge. Men hvor ville jeg gerne kunne det der, bare at lade roen falde over mig i længere tid end de gængse 4,3 min.

Det at skrive mine tanker ned her kræver min ro og min koncentration og jo længere tankeflowet bliver jo længere tid er jeg i ro så hvem ved, måske bliver jeg en dag så god til det at jeg faktisk kan sige - her lå jeg i dag, i liggestolen med det hyggelige tæppe på den smukke plet, hele dagen 󾌸

https://www.facebook.com/Krummelurens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar